Modern ügyfélhívó rendszer a pályaalkalmassági vizsgálatoknál

2021. március 01. hétfő

A februári tesztüzemet követően március 1-től élesben működik a Vajdahunyad utcai PÁV ügyfélszolgálat új elektronikus ügyfélhívó rendszere.

A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. Pályaalkalmassági Vizsgálati Igazgatóságának (PÁV) Vajdahunyad utca 45. szám (Budapest, VIII. kerület) alatt található ügyfélszolgálatán februárban kezdődött meg a tesztüzeme annak az innovatív ügyfélhívó és irányító rendszernek, amely gyorsabbá, kényelmesebbé és átláthatóbbá teszi az ügyfelek számára a pályaalkalmassági vizsgálatok menetét. A most bevezetett megoldás lényege, hogy az időpontra érkező jelentkezők – sorszámuk átvételét követően – a vizsgálati helyszíneken kihelyezett elektronikus kijelzőkön keresztül folyamatosan tájékoztatást kapnak a folyamat egészéről, illetve a soron következő lépésekről.

A korábbi eljáráshoz képest az új rendszer – a PÁV munkatársainak közreműködésével – segíti, hogy az ügyfelek gördülékenyebben és gyorsabban mehessenek végig a többlépcsős vizsgálatokon. Ezen felül az egyes fázisokban eltöltött idő elemzésével lehetőséget teremt az ügyfélutak optimalizálására és a vizsgálati folyamat hatékonyságának további növelésére.

A fejlesztési projekt tavaly szeptemberben indult, a rendszer kiépítése nem sokkal ezt követően kezdődött. A februári tesztüzem során szerzett tapasztalatok és visszajelzések kedvezőek voltak, a vizsgálatokra érkezők pozitívan fogadták az új megoldást. Érdemes kiemelni, hogy az ügyfelek a rendszerhez tartozó ügyfélelégedettség-mérő eszközön pár gombnyomással értékelhetik a szolgáltatás színvonalát.

A hírhez kapcsolódó adat, hogy a Vizsgaközpont pszichológusai 2020-ban összesen több mint 14 ezer pályaalkalmassági vizsgálatot hajtottak végre, a felülvizsgálatok száma pedig 848 volt.

ZALAI RENDŐRSÉG: VÁLJUNK TUDATOS KÖZLEKEDŐVÉ!

Címke: AKKN, KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁG

A Zala Vármegyei Rendőr-főkapitányság és a Balesetmegelőzési Bizottság számos programmal hívta fel a figyelmet a kulturált közlekedés fontosságára – adta hírül a police.hu. A rendőrségi szakportál felhívta rá a figyelmet, hogy biztonságosan közlekedni manapság egyre fontosabb, hiszen...

A NAGYMÉRETŰ JÁRMŰVEK HOLTTERÉRE FIGYELMEZTET A BKK

Címke: , AKKN

A Budapesti Közlekedési Központ tájékoztatása nyomán a kreszvaltozas.hu szaklap beszámolt róla, hogy a fővárosi közlekedésszervező cég májustól az autóbuszok és trolik hátuljára és oldalára élénk, sárga színű, a nagyobb méretű járművek holtterére figyelmeztető matricákat helyez...

A Vizsgaközpont idén is részt vesz A Közlekedési Kultúra Napja szervezésében

Címke: AKKN,

Május 11-én, szombaton 10. alkalommal ünnepeljük A Közlekedési Kultúra Napját, amire több mint 140 partnerszervezettel közösen szervezünk aznap, valamint a kapcsolódó időszakban mintegy 200 féle...

IDÉN IS VÁRJUK HAJÓS ÜGYFELEINKET SZEZONÁLIS ÜGYFÉLSZOLGÁLATAINKON!

Címke: HAJÓZÁS,

Májusban megnyitja kapuit szezonális hajós ügyfélszolgálatunk Balatonfüreden és Kiskörén!  Kollégáink a hajózási szezonban, keddenként 10 és 14 óra között, a Balatonfüredi Yacht Club (BYC)...