Modern ügyfélhívó rendszer a pályaalkalmassági vizsgálatoknál
A februári tesztüzemet követően március 1-től élesben működik a Vajdahunyad utcai PÁV ügyfélszolgálat új elektronikus ügyfélhívó rendszere.
A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. Pályaalkalmassági Vizsgálati Igazgatóságának (PÁV) Vajdahunyad utca 45. szám (Budapest, VIII. kerület) alatt található ügyfélszolgálatán februárban kezdődött meg a tesztüzeme annak az innovatív ügyfélhívó és irányító rendszernek, amely gyorsabbá, kényelmesebbé és átláthatóbbá teszi az ügyfelek számára a pályaalkalmassági vizsgálatok menetét. A most bevezetett megoldás lényege, hogy az időpontra érkező jelentkezők – sorszámuk átvételét követően – a vizsgálati helyszíneken kihelyezett elektronikus kijelzőkön keresztül folyamatosan tájékoztatást kapnak a folyamat egészéről, illetve a soron következő lépésekről.
A korábbi eljáráshoz képest az új rendszer – a PÁV munkatársainak közreműködésével – segíti, hogy az ügyfelek gördülékenyebben és gyorsabban mehessenek végig a többlépcsős vizsgálatokon. Ezen felül az egyes fázisokban eltöltött idő elemzésével lehetőséget teremt az ügyfélutak optimalizálására és a vizsgálati folyamat hatékonyságának további növelésére.
A fejlesztési projekt tavaly szeptemberben indult, a rendszer kiépítése nem sokkal ezt követően kezdődött. A februári tesztüzem során szerzett tapasztalatok és visszajelzések kedvezőek voltak, a vizsgálatokra érkezők pozitívan fogadták az új megoldást. Érdemes kiemelni, hogy az ügyfelek a rendszerhez tartozó ügyfélelégedettség-mérő eszközön pár gombnyomással értékelhetik a szolgáltatás színvonalát.
A hírhez kapcsolódó adat, hogy a Vizsgaközpont pszichológusai 2020-ban összesen több mint 14 ezer pályaalkalmassági vizsgálatot hajtottak végre, a felülvizsgálatok száma pedig 848 volt.
ZALAI RENDŐRSÉG: VÁLJUNK TUDATOS KÖZLEKEDŐVÉ!
Címke: AKKN, KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁG
A Zala Vármegyei Rendőr-főkapitányság és a Balesetmegelőzési Bizottság számos programmal hívta fel a figyelmet a kulturált közlekedés fontosságára – adta hírül a police.hu. A rendőrségi szakportál felhívta rá a figyelmet, hogy biztonságosan közlekedni manapság egyre fontosabb, hiszen...
A NAGYMÉRETŰ JÁRMŰVEK HOLTTERÉRE FIGYELMEZTET A BKK
Címke: , AKKN
A Budapesti Közlekedési Központ tájékoztatása nyomán a kreszvaltozas.hu szaklap beszámolt róla, hogy a fővárosi közlekedésszervező cég májustól az autóbuszok és trolik hátuljára és oldalára élénk, sárga színű, a nagyobb méretű járművek holtterére figyelmeztető matricákat helyez...
A Vizsgaközpont idén is részt vesz A Közlekedési Kultúra Napja szervezésében
Címke: AKKN,
Május 11-én, szombaton 10. alkalommal ünnepeljük A Közlekedési Kultúra Napját, amire több mint 140 partnerszervezettel közösen szervezünk aznap, valamint a kapcsolódó időszakban mintegy 200 féle...
IDÉN IS VÁRJUK HAJÓS ÜGYFELEINKET SZEZONÁLIS ÜGYFÉLSZOLGÁLATAINKON!
Címke: HAJÓZÁS,
Májusban megnyitja kapuit szezonális hajós ügyfélszolgálatunk Balatonfüreden és Kiskörén! Kollégáink a hajózási szezonban, keddenként 10 és 14 óra között, a Balatonfüredi Yacht Club (BYC)...