Álláslehetőségek

Üzemeltetési koordinátor
Ellátási munkatárs
Szakrendszeri és ügyviteli szakértő
Kontroller
Vizsgaszervező
Vasúti vizsgáztatási szakértő

 


Üzemeltetési koordinátor

Főbb feladatok, munkák

  • Üzemeltetési tárgyú beszerzések előkészítése: műszaki leírás, adott esetben szerződéses feltételekre javaslat meghatározása, a szerződés teljesítésének figyelemmel kísérése;
  • Részvétel az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok ellátásában és az üzemeltetési költségek tervezésében;
  • Az ingatlanokhoz kapcsolódó beruházások és felújítások műszaki előkészítése;
  • Vagyongazdálkodási feladatok körében az ingatlanállomány naprakész ismerete, üzemeltetési szerződések módosításában való részvétel, javaslattétel az ellátandó feladatokra;
  • Közreműködik az ingatlanok kezelésével, használatával és nyilvántartásával, valamint a Vizsgaközpont munkavállalóinak elhelyezésével kapcsolatos ügyek intézésében;
  • A közszolgáltatási szerződések szakmai előkészítésével és teljesítésével kapcsolatos teljes körű ügyintézés;
  • Részvétel az eszközgazdálkodással kapcsolatos feladatok előkészítésében; javaslattétel a selejtezére;
  • Mobiltelefonok és mobil kommunikációs szolgáltatások beszerzésének előkészítése, a telefonok nyilvántartása, kiadása, javíttatása, selejtezése;
  • Részvétel a szakterületét érintő szabályzatok kialakításában, elkészítésében;
  • Riportok, beszámolók elkészítése, adminisztratív feladatok ellátása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Műszaki, pénzügyi, gazdasági vagy közigazgatási végzettség;
  • MS Word, Excel, Outlook magabiztos ismerete;
  • Ingatlanüzemeltetési területen szerzett tapasztalat;
  • Pontosság, precizitás, szoros határidők betartása;
  • Képesség mind az önálló, mind a csapatmunkára;
  • Jó problémamegoldó készség, folyamatszervezési ismeretek;
  • Analitikus és rendszerszemlélet;
  • Tanulásra való hajlandóság.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés
  •  Versenyképes jövedelem
  • Folyamatos szakmai támogatás
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat

Munkavégzés helye

1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre! 

További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 


 

Ellátási munkatárs

Főbb feladatok, munkák:

  • Beszerzések műszaki specifikációjának elkészítése, javaslattétel a szerződéses feltételekre;
  • A beszerzésekhez szükséges engedélykérések adminisztrációs folyamatának teljeskörű intézése;
  • Kapcsolattartás a beszerzéseket lebonyolító szolgáltatóval, igénybejelentések, adatszolgáltatások elkészítése, nyilvántartások vezetése;
  • Részvétel a beszerzési költségek tervezésében;
  • Megrendelések, szerződések teljesítésének nyomon követése;
  • Műszaki leírások elkészítése központosított közbeszerzési portálokon (KEF, NKoH, DKÜ);
  • Részvétel a beszerzést érintő belső szabályzatok kialakításában, elkészítésében;
  • A napi működéshez szükséges ellátási igények összegyűjtése, rendszerezése, teljesítés nyomon követése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú műszaki, pénzügyi, gazdasági, közigazgatási vagy jogi végzettség;
  • Beszerzési területen – ajánlatkérői oldalon - szerzett tapasztalat;
  • KEF, NKoH portálok használatának legalább alapszintű ismerete;
  • DKÜ, DMÜ portál magabiztos ismerete;
  • Pontosság, precizitás, szoros határidők betartása;
  • Képesség mind az önálló, mind a csapatmunkára;
  • Jó problémamegoldó készség, folyamatszervezési ismeretek;
  • Analitikus és rendszerszemlélet;
  • Tanulásra való hajlandóság.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés
  • Versenyképes jövedelem
  • Folyamatos szakmai támogatás
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat

Munkavégzés helye

1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda 
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre! 

További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
 


 

Szakrendszeri és ügyviteli szakértő

Főbb feladatok, munkák

  • Vizsgáztatási- és a hozzá kapcsolódó szakrendszerek vizsgálata a szabályozási környezetnek való megfelelés érdekében;
  • Részvétel az alkalmazások továbbfejlesztésében szakmai oldalról;
  • Üzleti igények informatikai igénnyé formálása;
  • Hibajavítások, adatkezelések, fejlesztési és módosítási igények, valamint további támogatási feladatok nyilvántartása és koordinálása;
  • Elkészült javítások tesztelése és átvétele;
  • Szoros együttműködés az alkalmazás fejlesztőjével és az üzemeltetési csapattal;
  • Szakrendszerekkel kapcsolatos technikai segítségnyújtás a munkatársak részére;
  • Teszt esetek készítése és dokumentálása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Középfokú végzettség;
  • Legalább 2 éves igazgatási/informatikai/közlekedési területen szerzett tapasztalat;
  • Kiemelkedő rendszerszemlélet;
  • Kiváló kommunikációs képesség;
  • Együttműködési képesség;
  • Pontosság, precizitás, önállóság;
  • Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Közlekedésszakmai tapasztalat és érdeklődés;
  • Közlekedési szabályzókban (jogszabályok, szakmai ajánlások) való jártasság;
  • Igazgatási rendszerekkel kapcsolatos korábbi tapasztalat;
  • Alkalmazás szerepkörökkel és jogosultsági rendszerrel kapcsolatos tapasztalat;
  • Alkalmazásműködtetéssel összefüggő IT tapasztalat;
  • Közlekedésmérnök/Igazgatásszervező/Informatikai végzettség.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség;
  • Innovatív környezet;
  • Együttműködő, lelkes, elhívatott csapat;
  • Stabil vállalati háttér és korszerű infrastruktúra.

Munkavégzés helye

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Jelentkezés és kapcsolattartó 

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda 
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre! 

További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 

 


 

 

Kontroller

Főbb feladatok, munkák

  • Éves és középtávú üzleti tervezésében való közreműködés;
  • Részvétel az üzleti és pénzforgalmi tervek teljesülésének ellenőrzésében és az ezzel kapcsolatos beszámolók összeállításában havi-negyedéves gyakorisággal;
  • Részvétel az üzleti terv esetleges módosítása során a keretek felhasználhatóságának monitoring feladataiban (visszamérés);
  • Projektek, beszerzések, beruházások kontrolling feladatának ellátása;
  • Részvétel a költségfelosztás rendszerének működtetésében;
  • A kontrolling dimenziók rendszerének működtetése,;
  • Önköltségszámítási és jövedelmezőségi számítások, elemzések készítése;
  • Döntés-előkészítéshez kapcsolódó gazdasági számítások végzése;
  • Üzletági/szakterületi szintű terv-tény és forecast adatok, költségelemzések készítése és kiértékelése;
  • Részvétel a szerződés nyilvántartási rendszer vezetésében;
  • A Társaság irányítását segítő, döntést előkészítő pénzügyi státuszok és ad-hoc jellegű riportok összeállítása;
  • Társosztályokkal való folyamatos együttműködés.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat;
  • Magas szintű MS Office ismeretek;
  • Szakmai érdeklődés, strukturált gondolkodásmód;
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés, monotonitástűrés;
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Lendületes és összetartó csapat.

Munkavégzés helye

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Jelentkezés és kapcsolattartó 

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre! 

További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 

 


 

 

Vizsgaszervező

Főbb feladatok, munkák:

  • A közúti járművezetők elméleti és gyakorlati vizsgáinak megszervezése;
  • A vizsgaszervezéshez kapcsolódó ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása a szakmai programokban;
  • Személyes és telefonos ügyfélmegkeresések kezelése, a beérkező igények fogadása és feldolgozása;
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal és a partnerekkel.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • Megbízhatóság és jó kommunikációs készség;
  • Problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
  • Önállóság, dinamikus és precíz munkavégzés;
  • Csapatmunkában való aktív részvétel.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Összetartó, támogató csapat.

Munkavégzés helye:
1119 Budapest, Petzvál József u. 39.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!

További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 

 


 

 

Vasúti vizsgáztatási szakértő

Főbb feladatok, munkák

  • Vasúti vizsgáztatással kapcsolatos előírások kidolgozása, karbantartása;
  • Az egyes vasúti vizsgák módszertanának kidolgozása, vizsgafeladatok összeállítása;
  • A vasúti vizsgáztatáshoz kapcsolódó informatikai rendszerek és adatbázisok kezelése, fejlesztése;
  • A képző szervezetekkel és vasúti társaságokkal kapcsolattartás;
  • Vizsgabiztosi szakmai tevékenység adminisztratív támogatása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú végzettség;
  • Vasútszakmai tapasztalat és érdeklődés;
  • Vasúti vizsgáztatást szabályozó jogszabályok ismerete;
  • Haladó szintű MS Office ismeretek;
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Több vasúti infrastruktúrára érvényes képesítés;
  • VBA makró használata és fejlesztési tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során

Munkavégzés helye

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!

További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.