Elégedettség-felmérés a Vizsgaközpont informatikai fejlesztéseinek megalapozásához

2020. december 21. hétfő

A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. felhívással fordul a képző szervekhez, hogy vegyenek részt a társaság ügyintézési szolgáltatásaihoz kapcsolódó adminisztratív terhek felmérésében.

A Vizsgaközpont egy folyamatban lévő informatikai fejlesztési projekt eredményeként a közeljövőben lehetőséget kíván biztosítani a képző szervek számára a teljes körű elektronikus ügyintézésre. A projekt lezárását követően a társaság szeretné mérhetővé tenni és kiértékelni azt a hatást, amit a fejlesztések a képző szervek ügyintézési szolgáltatásokkal kapcsolatos adminisztratív terheire, illetve a képző szervek ügyintézési szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettségére gyakorolnak.

Az értékelés végrehajtásához a Vizsgaközpont a fejlesztések bevezetését megelőzően és azt követően is ügyfél-elégedettségi felmérést kíván lefolytatni a képző szervek körében. A felmérés fókuszában a társaság által a közúti járművezetők vizsgaügyviteléhez biztosított hagyományos és elektronikus ügyintézési szolgáltatások vonatkozásában a képző szervek oldalán felmerülő adminisztratív terhek (ügyintézés egyszerűsége, idő- és erőforrásigénye), az ügyintézés hatékonysága és színvonala, illetve a képző szervek ezzel kapcsolatos elégedettsége áll.

A fejlesztések bevezetését megelőző kérdőív ezen az oldalon érhető el>>

Kérjük a képző szervek képviselőit, hogy a kérdőív kitöltésével járuljanak hozzá a Vizsgaközpont által végrehajtani kívánt fejlesztések eredményességének méréséhez! A kitöltési határidő 2021. január 15-e.

A NAGYMÉRETŰ JÁRMŰVEK HOLTTERÉRE FIGYELMEZTET A BKK

Címke: , AKKN

A Budapesti Közlekedési Központ tájékoztatása nyomán a kreszvaltozas.hu szaklap beszámolt róla, hogy a fővárosi közlekedésszervező cég májustól az autóbuszok és trolik hátuljára és oldalára élénk, sárga színű, a nagyobb méretű járművek holtterére figyelmeztető matricákat helyez...

A Vizsgaközpont idén is részt vesz A Közlekedési Kultúra Napja szervezésében

Címke: AKKN,

Május 11-én, szombaton 10. alkalommal ünnepeljük A Közlekedési Kultúra Napját, amire több mint 140 partnerszervezettel közösen szervezünk aznap, valamint a kapcsolódó időszakban mintegy 200 féle...

IDÉN IS VÁRJUK HAJÓS ÜGYFELEINKET SZEZONÁLIS ÜGYFÉLSZOLGÁLATAINKON!

Címke: HAJÓZÁS,

Májusban megnyitja kapuit szezonális hajós ügyfélszolgálatunk Balatonfüreden és Kiskörén!  Kollégáink a hajózási szezonban, keddenként 10 és 14 óra között, a Balatonfüredi Yacht Club (BYC)...

MA ESTE RÖVID IDEIG A KÖKÉNY RENDSZER NEM LESZ ELÉRHETŐ

Címke: KÖKÉNY,

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy április 5-én, pénteken 21:00 és 21:30 között a KÖKÉNY rendszer tervezett karbantartása zajlik, amely időtartartam alatt a rendszer nem lesz...